Narrowcasting in horeca gelegenheden gebruiken 

Wanneer mensen aan narrowcasting denken dan zullen ze in beginsel gelijk een beeld van een tandarts of ziekenhuis voor zich krijgen. Door middel van narrowcasting wordt er op een groot aantal beeldschermen in een bepaald gebouw een specifieke boodschap getoond.  

Wist je echter dat je narrowcasting ook prima kunt gebruiken voor bij jou in de horeca? Door de vele voordelen is het een investering die je ook zou moeten overwegen voor bij jou in de zaak. Bekijk ook dit ThisPlays2 project] eens. Hier zullen we jou in dit artikel wat meer over laten zien, zo weet je waarom het een verstandige keuze is.  

Waarom narrowcasting in de horeca? 

Een van de belangrijkste voordelen van narrowcasting in de horeca is het feit dat je jouw gasten makkelijk iets kunt mededelen. Als het bijvoorbeeld happy hour is dan hoef je dit alleen maar op de beeldschermen te zetten. Hiermee hoef je niet meer aan de haal met allerlei bordjes die je elke keer ophangt. Daarnaast kan narrowcasting ook nog eens zorgen voor meer sfeer. 

Je hoeft namelijk niet een saaie achtergrond te kiezen, je kunt ook kiezen voor een live beeld wat wordt afgespeeld. Denk bijvoorbeeld aan een haardvuur of aan een mooi landschap. De keuze voor narrowcasting zorgt ervoor dat de gasten altijd weer iets hebben om naar te kijken. Daarnaast kan je er geld aan verdienen wanneer je sponsors regelt voor op de beelden. Vaak willen bedrijven maar al te graag betalen voor een reclame bij jou in het café.